NCC direktører langer burgere ud

NCC’s forretning udvikler sig positivt, og det er værd at fejre. Derfor er direktørerne steget ombord i nogle foodtrucks, som fra i dag mandag og nogle uger frem kører rundt i landet og besøger arbejdspladser i NCC. Foodtrucken kører ud for at give ledelsen en lejlighed til at anerkende den store indsats alle medarbejderne gør hver eneste dag i NCC. Der er stærke fagligheder i NCC og vilje til at samarbejde.

Direktørerne Palle Bjerre Rasmussen og Ole Faurby langede de første burgere over disken i Søborg og inviterede til en snak om de gode ting, der sker i hverdagen og de stærke teams, som NCC består af.

Pressechef Carl Johan Corneliussen, NCC Danmark, 26 15 21 27, carcor@ncc.dk

OM NCC. Vores vision er at forny vores branche og levere de bedste bæredygtige løsninger. NCC er en af de førende virksomheder i Norden inden for byggeri, infrastruktur og ejendomsudvikling med en omsætning på rundt regnet 41 mia. kr. og 16.500 ansatte i 2018. NCC-aktien er noteret på NASDAQ Stockholm.