HR Specialist, Compensation & Benefits

Ansøg senest: 2025-06-13
By: Søborg

Ansøg her

Er du interesseret i overenskomster, timelønsforhold og udenlandsk arbejdskraft? Og har du lyst til at arbejde tæt sammen med linjen? Så har vi en spændende mulighed for dig i NCC’s HR funktion.

Som HR Specialist i vores Compensation & Benefits team vil du få ansvaret for at:

  • Kontrollere og følge op på udenlandsk arbejdskraft hos vores underentreprenører.
  • Sparre med linjen omkring underentreprenører med udenlandske medarbejdere.
  • Samarbejde med vores Risk Manager netværk i linjen for at optimere og udvikle processerne.
  • Udarbejde rapportering og dataanalyse.
  • Arbejde tæt sammen med HR Jura omkring ansættelsesret, overenskomster og skat.


Du vil indgå i vores comp. og ben. team, der består af en Compensation & Benefits Manager samt en HR specialist med erfaring inden for timelønsforhold og udenlandsk arbejdskraft. Teamet er en del af NCC’s HR funktion, som servicerer forretningsområderne på tværs af Danmark. Du vil arbejde fra vores kontor i Søborg.

NCC tilbyder

Vi tilbyder en rolle, hvor du får mulighed for at arbejde i en professionel og dynamisk organisation, der vægter samarbejde og udvikling højt. Du bliver en del af et stærkt fagligt miljø, hvor du får mulighed for at sætte dit præg på processerne og bidrage til optimeringen af vores arbejde med udenlandsk arbejdskraft.

Kvalifikationer

Vi søger en profil, der:

  • Har erfaring med kontrol/audits af udenlandsk arbejdskraft, herunder kendskab til byggeriets overenskomster.
  • Har erfaring med ansættelsesret og/eller skattefaglig viden.
  • Er detaljeorienteret, struktureret og konsekvent i opfølgning.
  • Arbejder analytisk og databaseret.
  • Er serviceminded og trives med en bred berøringsflade.


Din erhvervs- og uddannelsesbaggrund kan være alsidig. Måske du har erfaring med timeløn og overenskomster fra et lønbogholderi, måske du har en professionsbachelor i skat eller offentlig administration? Du kan også have erfaring fra organisationsverdenen, enten på arbejdsgiver- eller arbejdstagersiden.

Interesseret?

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-direktør Louise Sjøntoft på +45 60 23 76 55 eller loh@ncc.dk.

Ansøgningsfrist er den 13-06-2025. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Som en del af vores ansættelsesproces gennemfører NCC et standardmæssigt baggrundstjek på slutkandidaten via en ekstern samarbejdspartner.

Byg med os – sammen med de bedste kolleger i branchen!

Hos NCC er vi drevet af at blive ved med at udvikle os, uanset om det er vores byggeprojekter eller vores personlige ekspertise. Hver dag driver vi branchens mest spændende og komplekse byggeprojekter i et tæt samarbejde mellem vores medarbejdere, partnere og kunder. Hos os er du en betydningsfuld medarbejder, der bidrager til de vartegn, der definerer vores byer og samfund. Vores medarbejdere har en aktiv rolle i en virksomhedskultur baseret på stabile værdier og adfærd for en sikker og tryg arbejdsplads. Vores kollektive ekspertise og forskellige baggrunde gør en forskel.

NCC – en af de førende virksomheder i Norden


Ansøg her