NCC's app gør bestilling af asfaltarbejde nemt og effektivt

NCC's brugervenlige app CPOT (Concrete and Pavement Order Tool) forenkler processen med at bestille asfaltarbejde og reparationer på vejnettet. Den digitale service er skræddersyet til at forbedre effektiviteten og minimere administrativt besvær.

NCC's kunder kan med lethed bestille asfaltarbejde og reparationsarbejde på vejene ved hjælp af CPOT-appen. Processen er simpel: Kunden tager et billede af det pågældende område, beskriver behovet, angiver position og sender det hele ind via app’en. Kunden opnår herefter fuldt overblik over ordrerne og budgettet samt mulighed for direkte dialog med den ansvarlige hos NCC.

"Vi stræber konstant efter at forbedre effektiviteten, øge produktiviteten og imødekomme vores kunders behov. CPOT er en brugervenlig app, der gør det let for vores kunder at få udført asfaltarbejde uden unødig administration," siger Leif Esager, Sales & Market Manager i NCC Industry, Asfalt.