Head of Brand Management, NCC Group
Varemærket NCC støtter vores strategiske kurs og skal styrke billedet af, at vi er proaktive byggeeksperter, som realiserer komplekse projekter sammen med vores kunder.
Et stærkt brand – et godt omdømme og et positivt image – adskiller os fra vores konkurrenter. Det bidrager til, at NCC bliver det foretrukne valg blandt vores forskellige interessenter og giver os friheden til at gennemføre vores strategiske kurs. NCC’s varemærke er et vigtigt aktiv for os, som vi plejer og behandler med respekt.
Vi har udviklet en brand-idé og -platform, der giver en retning for ensartet brandkommunikation, vejleder om tone of voice og sætter rammerne for vores visuelle identitet. Derfor er det vigtigt for os, at alle aktiviteter, hvor NCC er til stede og synlig (f.eks. arrangementer, reklamer, PR-aktiviteter osv.) forholder sig til vores ledelsesmodel og de retningslinjer, vi har.
Har du spørgsmål om vores brand, eller ønsker du at kontakte os vedrørende immaterielle rettigheder, bruge NCC som reference eller fremtidigt varemærkesamarbejde? Tøv ikke med at kontakte os via branding@ncc.se